星期一, 12月 05, 2005

時間表

(一)
兒子:「媽,我喜歡了一個女仔,想同佢發展。」
媽媽:「好,但我要一個結婚的時間表。」
兒子:「未諗喎,要發展落去睇下點先知嘛,邊會咁早諗定呀?」
媽媽:「唔得,我要一個結婚的時間表。」
爸爸:「爭取結婚時間表。」
哥哥:「爭取結婚時間表。」
姐姐:「爭取結婚時間表。」
妹妹:「爭取結婚時間表。」
媽媽:「拿,我地唔係迫你,係幫你儲籌碼咋,等你可以用呢 D 籌碼黎向個女仔反映你對結婚既訴求。」
兒子:「我連係咪同佢結婚都未諗定,邊會諗結婚的時間表。」
媽媽:「冇時間表,就係原地踏步,就係大倒退,好,咁你連拖都唔好拍喇,維持返現狀啦。」

沒有留言: