星期五, 10月 13, 2006

國家地理雜誌

月刊來的,不經不覺已經睇左四個多月,如果要我推薦五本我睇過最好睇既雜誌的話,呢本一定排首位!雖然是月刊,但係每期都唔算太厚,大約 150 頁吧。

國家地理雜誌強項係圖片,當然圖片背後的故事也十分精采。它說的地理,唔係以前讀書果D沉悶既理論,而係一D好貼身既事物,例如由一張張颶風過後既災難圖片講下災民既慘況、感受,再講下颶風點形成,颶風既種類,邊D地區最容易受威脅等,多角度一步步咁帶你認識晒成個關於風暴既知識,一D都唔沉悶。

又例如有一期講國家公園,大家唔好以為佢淨係會講美利堅合眾國入面果D,全世界最出名果D佢都有講,講下佢地既危機,講下點解D公園俾人破壞,又會介紹一班保護國家公園的義工,入面D相片,真係靚到叮一聲,你睇完都有一種唔想俾佢受破壞既感覺。

國家地理雜誌每一期除左有幾個重要既故事外,仲有好多有關地球最新既新聞,上至太空,下至海洋,甚至地幔既都有,所以千祈唔好以為「地理」淨係講下山、講下地、講下石咁簡單.

國家地理雜誌,係我誠意推薦俾各位想擴闊視野既朋友的一本良好讀物,睇完唔好當佢係普通雜誌咁丟棄,因為佢入面講既,唔止係普通雜誌的新聞同埋資訊,仲有好多可以跨越時間既知識。你儲起佢,第日睇返,就會發覺,你對地球的認識又加深了。

2 則留言:

Unknown 說...

我睇開中國國家地理雜誌喎...我覺得更加有親切感~~

bearyung 說...

原本都去旺角買 CNG,不過後黎俾 Magazine International 毒左一毒,發覺美國的 NG 岩我胃口 XD,所以改行! hahaha