星期一, 10月 16, 2006

Newsweek (亞洲版)

以前一直都覺得睇英文雜誌要睇 TIME 先似樣,覺得 TIME 係美國權威,後來發覺,自己的立場同 TIME 唔多一致,唔係唔鍾意佢,不過睇佢硬係覺得佢講既野唔合胃口,可能因為我唔係美國人關係吧!

不過偶然間俾我搵到一本美國的雜誌,報導手法同立場都好合我胃口,呢本就係"新聞週刊"(Newsweek),佢起美國同埋中東關係入面,立場算係中立,唔會一味話美國幾神聖幾偉大幫其他中東國家「解放」,新聞週刊反而會探討點解中東唔肯接受美國式的民主,美國自己半身出乒係唔係已經有問題。

我另一個鍾意新聞週刊既原因,係佢地報導關於「環保」既新聞比較多同埋全面,呢D新聞百看不厭,因為我覺得,在不久將來,最熱門的話題、最賺錢的行業、最能夠回饋社會的,一定係環保。

沒有留言: